вторник, 29 април 2014 г.

Да пазиш някого в сърцето си ...

Днес не мога да си намеря място ... от щастие!
Защото откривам нещата, които ми дават ЛЮБОВ!
И усмивката не слиза от лицето ми.
И вдъхновението е леко като перце.
Мила Ирини! Виновна си!
Ако още не сте чели нейните неща,
има за какво да съжалявате. ;)
А когато нещо те кара да се усмихваш,
то не може да бъде друго освен прекрасно.



Преди много години едни думи останаха в мен,
изказани от едно много красиво същество:
"А той ме е пазил през цялото това време в сърцето си!"
Е, мога само да кажа дано има повече такива хора -
които да пазят останалите в сърцето си ...
Ирини - обичам те и благодаря, че те има!
Обещавам да пиша приказката по твоята заръка!

Да пазиш някого в сърцето си!
29.04.2014 София

Да знаеш - ще се срещнем пак!
Когато времето му дойде ...
И ще ме познаеш в ден и мрак,
защото сърцето ти ще каже - хайде!
На край света дори ще се намерим,
защото е кръгъл и някъде свършва.
И няма нужда планини да катерим,
защото любовта ще ни свързва.
И може да бродя надлъж и нашир,
но като теб едва ли ще открия.
Защото ти изписваш моя мир,
и в теб дома си аз ще свия.
Затова ще бъда все там където си,
защото ще те пазя във сърцето си.

Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар