петък, 11 октомври 2013 г.

Понякога ...

Не съм писала май, май отдавна тук ... Простете ми, приятели!
Вдъхновението напоследък не ме спохожда, толкова често, колкото ми се иска.
И все пак днес размишлявайки и чистейки мисли от главата си се увлякох ...
И ето го резултата ... Обичам, когато някои неща останат извън мен ...
(поне образно казано ...)



Понякога ...
11.10.2013 София

Понякога събуждам се със порив.
Понякога очите ми и мислите тежат.
Понякога и изгревът говори,
какъв ще бъде занапред денят.

Понякога оставам във съня -
чуплив като кристално огледало.
Понякога се лутам във страха
скрит под нощното ми одеало ...

Понякога е милостива сутринта
и ме посреща с пурпур, розово и бяло.
Понякога живея във страха
и във съня, и през деня
докато не счупя нощното си огледало.

Мда, малко ми е сънливо!
Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар