сряда, 11 септември 2013 г.

Настроения ... от дъното на пъкъла!

Имам една приятелка, която казва:
Утрото е винаги по-мъдро от вечерта.
Може и да е вярно, но не знам дали искам да проверя?
Мисълта ми беше, че всеки има своите ритуали за пречистване:
- вечерен душ ...
- чаша вино ...
- хубава книга преди заспиване ...
- броене на звезди до изнемога ...
А може и поняколко едновременно! ;)
Моят се състои в това да пиша!
('Щото, ако оставя всичко в себе си, ще се пръсна на хиляди парченца)
Та ето я поредната порция терапевтиране отвътре - нанавън. Да ви е сладко! :)
(може и горчиво, но тогава няма да остава много приятен послевкус ...)



За мен накратко ...
05.09.2013 София

Може да не съм незаменима ...
Може даже да не съм опасна,
Но в живота ти ще съм единствена!
Ако искаш взимай ме обратно.
Мога да съм много трудна ... казват,
Но дали ще ме поискаш лесна?
Може винаги да не показвам,
Но знам, че да обичаш не е грешно.
Играй си с мене, колкото е нужно,
Аз няма да съм хвърлилата камък,
Но знай, че лятото безгрижно
Без мен ще е като море без пясък.

Прочувствено ...
11.09.2013 София

Когато светът е с краката нагоре
Когато всичко е твърде неясно
Погледни надалеч към простора
И се радвай на всичко прекрасно.
Когато светът е с главата надолу
И се чудиш кой път да поемеш
На свойто минало помахай за сбогом
И се опитай кръвта да поемеш
Тя нахлува нахално и бързо
Във главата ти тъй подредена
И се блъска във нея отвързана
Сякаш до вчера е била заледена.
Когато няма го надписът ИЗХОД
Или вход и завои, развои обратни
Щом слезе долу в петите, във ниското
Ще се чувстваш заземена обратно.
Затова й се радвай сега, на момента
И почувствай как силно пулсира
Нека разказва за свойта легенда
И в руменината ти да прозира.

НЕвлюбената,
Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар