понеделник, 2 септември 2013 г.

Септември ще бъде май ... ?

Септември е ... Честито на печелившите!
(Аз съм една от тях - любим сезон!)
Както вече знаете не мога без планината ...
Та затова ми изскочиха две предложения за един ден ... :(
Е, сега кое да приема като и двете са супер, а? Ммммм?
Ами няма как първото ще да е, защото е по-раншно!
Витоша за един следобед + бонус Черни връх! ;) :)



Качвах се там за първи и последен път миналото лято ...
(май лятото ми върви на първи и високи места, а?)
Тогава през Алеко, но сега през Драгалевци!
(все повече започвам да харесвам това начало на походи!)
Те така започна поредното лежерно следобедно разхождане.
Драгалевци - Голи връх - Платото - Черни връх и обратно.



Да ви кажа с Ани винаги можете да се вкарате в приключение!
Или ще ви заведе на лятно кино, или на фестивал, или ...
(развихрите си въображението и си представете всевъзможни неща!)
И като за капак ще ви приготви обяд като за облизване на пръсти!
Хайде да не почват да ви текат лигите - няма да ви казвам повече!
Мисълта ми беше да внимавате с Анитата - опасни са! ;)
(и прекрасни за компания в гората и планината!)
Всеки да си грабва едно Ани и да хваща гората!



Директно от Черни връх,
Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар