понеделник, 9 септември 2013 г.

И идва есента ...

Как завърши за мен лятото?
Някак приключенски бих казала. ;)
Отново в Гърция, защото не може да ми омръзне. :)
Как? Къде? С кого? Кога? Добре - стига толкова неизвестности!
Имаше три почивни дни в началото на септември, нали? 6, 7, 8?
(да знам да броя до 12, но това в случая няма нищо общо! ;)
Откакто се озовах на това място за пръв път исках да отида пак!
(24 - 26.05, видяхте ли, че мога да броя дори до повече!)
Да не говорим, че жадувах за една такава хубава компания -
някакси винаги готова за приключения и предизвикателства!
Мда, пак се озовах на къмпинг Рея, срещу остров Диапорос.
Палатките бяха опънати, каяците бяха там, за да ме отведат далеч!
Далеч от проблемите, тревогите, сивотата, самотата и еднообразието.



Денят започваше с кафе и чай (мой личен избор) ...
Продължаваше с малко гребане, много плажуване и някоя друга снимка.
И завършваше най-неочаквано или с прекрасна музика и хубава храна,
или с игра на филми, от която всички ни боляха коремните мускули,
или с импро театър, който не искахме да спираме да гледаме. :)
Понякога и с някой друг задушевен разговор под звездите ...
Изобщо нищо тривиално, обикновено или дори монотонно! ;)

Още се чудите дали да отидете на каяк два (или повече) пъти?
Не се чудете - няма опасност нещо да се повтори! ;)
А дори и да се случи ще има толкова нови неща, че ум да ви зайде!
Какво толкова ново правихме ние ли? Ами, ще ви кажа лично за мен:
ядох печена царевица, гмурках се и гледах рибни пасажи,
запознах се с нови прекрасни хора, играх си с октоподче,
събирах черупки от морски таралежи, имам си едно малко бебе алое! :)
Бях с хора, който са ми като стари приятели, а съм виждала само два пъти!
И сега пак пия кафе и чай, защото искам да съм там с тях и днес! :)

Sisi © in love :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар