вторник, 27 март 2018 г.

На мама...

Скъпа мамо,



Днес е твоят рожден ден.
Искам да използвам този повод да ти благодаря...
(макар и от разстояние)

Да ти благодаря, че откри и подкрепи талантите ми още от крехка възраст.
Че ми показваш и до днес разнообразието и красотата в живота.
Че ме научи, какво е приятелство, щедрост, всеотдайност и любов!
Че имаш най-голямото сърце на света и аз съм частица от него.
Че си най-прекрасната майка и баба, за своите деца и внуци!
Че ми помагаш с пример как аз да бъда по-добра майка за детето си...

Искам още да ти благодаря за приключенския ти дух,
за любовта ти към книгите, изкуството и театъра, с които ме зарази.
За голямото и сплотено семейство, в което израснахме и имаме за пример.
За всичко това и другите малки неща по пътя искам още веднъж да благодаря.
И да ти кажа, за да не го забравяш никога, колко много те обичам...
думите трудно ще го изразят, но клони към БЕЗКРАЙНО!

Няма коментари:

Публикуване на коментар