петък, 11 май 2012 г.

Идва ли сезонът на музиката?

Когато дойде време за лято всеки си мисли за ... плаж, море, бриз, и всички съпровождащи ги хубави неща и моменти! Дори и най-красивият блян понякога може да изчезне със скоростта на светлината, когато се озовем пред реалността на отпуските в нашата мила Родина. :)

Когато дойде време за лято и аз неминуемо се размечтавам, но за малко по-прозаични неща ... музика, китарни партита, полунощна ... пълнолунна светлина ... може би плаж, празна кола и двама души ... по никое време на една скала! Оф, сега пък съвсем се размечтах ... добре тогава! Да се върнем в началото ... и в началото бе МУЗИКАТА!

Та се питам аз, така леко посреднощно, ще бъда ли това моето музкално лято? Хм, може да започна сезона малко танцувално в събота след днешната прекрасна покана, която получих:

Идеята е да продължа това прекрасно начало подобаващо като си купя в най-скоро време билет за Elevation-a таз година! После ще се насоча към RHCP някак предрожденно. ;) Стискайте ми палци да изпълния мисията и да споделя с вас тези прекрасни моменти след това. Междувременно, ще ви пусна няколко парчета от вдъхновения през последните месец, седмица, ден ...





Е, погледът към Adele е меко казано нестандартен (особено във втория аранжимент), но си заслужава човек винаги да има различна гледна точка към нещата, нали? :D

2 коментара:

  1. Наистина е хубаво да можем да погледнем от различни точки дадено нещо. В случая явно съм малко пристрастна и повече ми харесва първия вариант. Едновременно е запазено излъчването на песента и в същото време е представена много различно и оригинално. Втората не ме пленява.Сякаш в този вид ми е малко блудкава. NMMD

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дам, както споделих втората е много странна версия. Не мога точно да определя като кой ми звучи певеца, а Walk Off the Earth очаквам да видя таз година на Elevation някъде около София. :D Много се радвам обаче, че си прочела моите писаници и ти пращам много прегръдки. :)

      Изтриване