вторник, 4 септември 2012 г.

И за вас също ...

Дойде и този ден: 04.09.2012 ...
И на всички прекрасни хора около мен искам да им пожелая нещо малко ...
С няколко думи, навързани от снощи в съзнанието ми,
което най-накрая се учи да обича безусловно ...



Всеки ден, всеки час ...
03.09.2012 София

Всеки ден стоически се боря ...
с живота и излишните въпроси.
Всеки час се уча да говоря ...
с околните, сърцето си, духа си.
И не ми остава много време
да подреждам мисли безразборни.
И не го приемам като бреме
само търся като себе си подобни.
Или те сами си ме намират
без знаци и следи неразгадаеми.
Или аз набързо ги подбирам
по усмивката, очите проницаеми.
Сега знам, че замисъл особен няма -
просто идват си на мястото нещата.
Сега знам, че любовта голяма
на хората се случва във душата.

Сиси ©

Нека любовта се случи и във вашите души ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар