неделя, 11 ноември 2012 г.

Есен ли е ... или зима?

Есенното ми настроение не е толкова приятно, както това през другите сезони, но се надявам да вдъхне поне малко различен полъх в деня Ви.



Есен ли бе ... или зима?
11.11.12 София

Есен е моминското ми име ...
овехтяло, цветно като късен изгрев.
На кръстопът съм спряла - намери ме ...
ще съм в отлитащата птича песен.
И тъга в нощта ми ще откриеш,
и свежест в утрото ми вледенено.
И да искаш не можеш да прикриеш,
че стремежът ти към мен е неизменен.
Нахално в мислите ти ще нахлувам,
като каменна река под хиляди морени.
И накрая аз над всичко ще изплувам,
за да предизвикам хиляди промени.
Живота ти съвсем ще преобърна,
като приказка в уста на самодива,
Дори и без да зная ще те върна,
там където само любовта отива.
А после, ако станем трима ...
ще настъпи люта и сурова зима.

Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар