неделя, 10 февруари 2013 г.

Любовта е губеща игра ...

Любовта е губеща игра ...
Толкова много смисъл има в тези думи ... А, Ейми ги е изпяла брилянтно. От няколко дни се въртеше в мене заглавието на песента, но не можех да продължа нататък докато не седнах пред белия екран ... и не написах тези 4 думи. Не съм убедена, че бялото като цяло ми действа толкова стимулиращо, но днес имах нужда от него, за да му обърна гръб сега и утре пак да съм в черно, както днес сутринта. :)
Иска ми се предполагам да имам отношението на Сара към разбитите сърца:



Дори сърцето ми може да танцува в този ритъм, но истинският му тон е този на Ейми:



Любовта е губеща игра ...
10.02.2013

Любовта е страстна игра,
На безумни слова в лунно време.
В нея няма морал и права,
Има ни само тебе и мене.
Любовта е за двама игра,
Предимно нощна, понякога дневна.
И да иска да бъде добра,
На моменти е толкова гневна.
Любовта е жена с две лица,
Едно за тебе, а друго за мене,
И във нея туптят две сърца,
Приковани към нейното време.
Любовта е коварна игра,
Щом със себе си сам я играеш,
Как по самотна стрелка,
Точно време може да кажеш?
И се срещат стрелките веднъж,
Само в кратък миг и тогава,
Във сърцето сред слънце и дъжд,
На любовта дъгата изгрява.

Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар