неделя, 7 август 2011 г.

Всички четат ...

Всички четат.
Всички четат различни неща.
Всички четат различни неща в различно време.
И така допълват цялостната картина на нещата.
Но аз не съм тук тази вечер, за да ви разказвам за четенето.

Тук съм, за да говоря за любовта.
Любовта, която не познава граници и не подлежи на съмнение.
Съществува ли? Какъв е нейният образ?
Има ли и в нея правила, както във всичко останало в живота?

Какво правят предимно българите днес?
Оплакваме се от всевъзможни неща ... чувала съм, какви ли не истории!
Гледаме турски сериали, говорим против турците и живеем редом до тях.
Междувременно един турчин спечели Нобелова награда за литература (не се безпокойте не е българин). Само на няколкостотин километра от нас (в Истанбул) една туркиня пише.
Пише книги.
Пише книга за любовта.
Пише книги за въобръжаеми събития.
Пише и ни призовава да сме по-толерантни.
Вие бихте ли чели турски книги?

ЛЮБОВ:
Ли(ри)чна ...
Юдейска ...
Балканска ...
Особена ...
Всеобхватна ...



Приемайте я така, както желаете ... и нея и нейните правила!
Само прочетете книгата и намерете своя път към нея, ако я искате!
Аз мога единствено да кажа: Благодаря, Мила. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар