четвъртък, 11 август 2011 г.

Какво е (в) името?

Какво е (в) името?
Напоследък доста ме вълнува този въпрос, защото ми просветена за някои детайли. :)
Както вече съм споделяла аз знам, какво носи моето име, но какво всъщност има в него?

С – силна.
И – инатлива.
Л – левичарка.
В – влюбчива.
И – истинска.
Я – ясна.


Какъв е акронимът на вашето име? Е, добре де, твърде лично е и може да не отговаряте! Но открих, че има прекалено много неща, които са ни непознати и не правим усилия да ги разберем. За да обясня какво имам в предвид ще започна отдалеч.

Има няколко природни обекта, които винаги са ми били особено любими или просто изключително любопитни: животните, луната, дъбът и гората като цяло!
Много нощи съм прекарала в съзерцаване на лунния диск.
Много дни като дете съм отдала на наблюдението на животните.
Много съм се чудила защо именно дъбът е едно от най-силните дървета.
За гората няма да говоря, защото тя заслужава по-специално внимание.

Та, отговорите дойдоха една сутрин, понеделнишки, някак изненадващо изневиделица.
Отворих facebook по подразбиране едно от първите неща, които правя сутрин и започнах да се лутам из клюкарника. Не обръщам особено внимание на бележки писани от някого, но този път се заинтригувах: една приятелка беше публикувала бележка с името на мама. Хм, нищо загадъчно! – ще речете вие. Оказа се точно обратното, колкото повече четях, толкова повече ми просветваше! Преди да ви светна и вас ще споделя, какво съдържа за мен това име:

Д – ден.
И – индивидуалност.
А – ангел.
Н – непримиримост.
А – агънце.


Наглед съвсем обичайни думи, дори никак гръмки, но защо е така. Майка ми е моят ден и моят ангел. Тя ме научи да съм непримирима, да имам собствена индивидуалност и същевременно да съм кротка като агънце, когато случаят го изисква. Та това е името на мама за мен, но то се оказа много повече. Сега четете нататък за развръзката! :)

Освен, че е богиня на лова Диана е богиня и на Луната, сестрата-близначка на Слънцето (Аполон), тя често бива изобразявана с лунния диск в косите си. Помните ли кога открих бележката? Добре, не се връщайте да четете – понеделник, който е ден на Луната в английския език. Освен това, тази жена е имала способността да разговаря с животните и един от нейните свещени символи е, О! изненада – дъбът. :) И на всичкото отгоре е покровителка на девиците (ха! сега познайте, каква зодия съм аз?). Та, маме, честито ти велико име. XD О, и хиляди благодарности, че си избрала и такова хубаво име за мен. :)

Вярвате ли още че има случайности на този свят?
А дали мама е посетила Ефес (домът на Диана) по случайност?
Вярващи или не може да споделите за вашето име и неговата история.

Няма коментари:

Публикуване на коментар