вторник, 28 февруари 2012 г.

Полунощна музика ... от киното ... покрай Оскарите!

Незабравими песни от филми

На този пост дължа среднощното си музикално вдъхновение, което ще бъде в малко по-особен контекст! Не съм обръщала сериозно внимание на филмовата музика докато не осъзнах истинското й значение! Хм ... може би трябва да се обръща по-сериозно внимание на този музикален жанр, не мислите ли?

Имам определено няколко хитови изпълнения, които със сигурност карат косите ми да щръкват по всяко време на денонощието ... е, ето ги и тях:


Отявлени симпатии имам към актьора в главната роля, а за актрисата няма нужда да говоря! Може просто да се допитате до групата сформирана в Tweeter след снощното дефиле на десния й крак на сцената на Оскарите!


"Good brakes, good brakes!" :D Една от любимите ми фрази от филма, оф и разбира се, не мога да забравя, че Анджи пак е тук! Хм, нещо не мога да си харесам явно достатъчно някоя друга нейна колежка. :}


And I don't wanna go home right now ... това е песен, която се е запечата дълбоко в сърцето ми, откакто я чух за пърив път и не иска да го напусне!


Girl you'll be a woman soon ... има ли някой, който не разпозна и филма и песента?


Miami Vice OST? Така и аз си казах, когато за пръв път разбрах, че всъщност това е песен за филм! Това е първата песен, която ме е докосвала толкова дълбоко и ... още толкова много неща ...


Не мога да я пропусна ... не само, защото остави огромна празнина в музиката ... и киното ... просто бе една от малкото жени, които не се страхуваше да говори открито чрез музиката си за треските, които имаме да дялкаме ние жените! Смело и същевременно неповторимо! Затова ми липсва толкова много ... голяма загуба!

И за да завърша в по-мажорен контекст бих добавила само:

Тя пееше така, че караше ангелите да спрат и да се възхитят ... независимо, какъв живот бе живяла или какъв край я застигна ... тя винаги ще бъде ВСЯКА ЖЕНА и КРАЛИЦАТА НА НОЩТА!

Няма коментари:

Публикуване на коментар