вторник, 3 юни 2014 г.

Yanni ... NO! Yanni. (PERIOD!)

Обичам да говоря в песни, затова ще опитам пак да го направя.
Джеси Уеър казва: Отвън, отвън всички сигурно се питат защо го правим?
Защо харесвам всякаква музика? Не мога да обясня. Наистина.
Но мога да кажа, че когато присъствам на живо изпълнение е невероятно!
Независимо дали ще бъде български или чужд изпълнител.
Защо съм спонтанна? Защото иначе не мога.
И защото иначе бих изпуснала най-красивото в живота.
Да, имам проблем, че харесвам всевъзможни жанрове музика.
Как ще насмогна на билети след като има толкова предлагане?
Не знам, но съм сигурна, че не искам да се излекувам от това.

Бях чувала само няколко песни на Yanni преди да си купя билет.
Наистина не съм се чувствала скоро толкова изпълнена с музика.
Мога само да кажа, че който не е посетил събитието е пропуснал.
(разбира се, без да забравя, че и това е въпрос на гледна точка)
Само ще споделя това, което Yanni ни каза преди края на концерта:
Какво е трудно на астронавтите да направят от космоса?
Да, различат границите на държавите. Там горе те не се виждат.
Нищо, че ние тук долу ги строим толкова съвестно и постоянно.
От концерта си тръгнах не само с два часа чиста емоция,
но и с храна за душата, която не спира и днес.

Какво ни предлага различната гледна точка?
Какво ни предлага спонтанността?
Какво ни предлага интуицията?
Дали душата някога се измива напълно от пороците?
Или просто ни харесва да вярваме в това?
Или пък носим белезите си цял живот и те ни определят?
Вас оставям да си помислите върху това и да се насладите,
а аз ще се опитам да намеря моите отговори.


Няма коментари:

Публикуване на коментар