понеделник, 2 юли 2012 г.

Витоша ... мъдрост и още много повече ...

Отново е първи юли ...
Отново нямам идея как ще го отбележа ...
Отново в последния момент намирам правилния човек!


Всички са се втурнали да посрещат изгрева сякаш го правят постоянно. Според мен това се превърна просто в още едно леко извинение да се отскочи до морето и да се вземе отпуск ... Вярвам, обаче, че човек трябва да прави това, което му е на сърцето.


Затова аз знаех, какво искам да направя още седмица преди това и то не включваше нито плаж, нито морски бряг, нито прекалено много слънце. Просто малко бягство от софийската градска джунгла. :) Викат му накратко и съвсем кротко - Витоша!


Дам, озовах се отново на същото място след година и малко повече (Силвия, СТЕГНИ СЕ И СЕ РАЗХОЖДАЙ ПО ЧЕСТО В ПЛАНИНАТА)! Не тръгнах нито по изгрев, нито малко след това, а просто след като се наспах! Изпих си кафето и се срещнах с Мири на автогарата (Овча Купел)... И оттам маршрута е ясен - Княжево, Бялата вода, Дендрариума, Белите брези и Златните мостове!


Цял следобед блаженство сред планината! Нищо не може да се сравни с това! :) Хубавото е, че много хора оценяват това, което имат и дори доста млади в това число! Мисля си и си мечтая, колко ще е хубаво това да стане ежеседмично явление при мен, но това само времето ще покаже. Мога само да се надявам, че следвата ми среща с планината да е скоро ... много по скоро отколкото съм очаквала! ;)


Няма коментари:

Публикуване на коментар