понеделник, 16 юли 2012 г.

До природата и още по-близо ...

Как да започнеш разказ, който e изписан в сърцето и в душата ти с незаличими думи?
Вероятно просто трябва да бъде някъде от там ... от самото начало ..., а то бе толкова отдавна ..., когато бях още малко дете.

Имало едно време едно малко момиченце, което беше родено с късмет да израстне в семейство специално обвързано с природата – риболов, планини, реки – и всички там други екстри! После то пораснало и заживяло в големия град, но не забравило и досега, откъде е тръгнало.
Едни добри хора се погрижили отново да й го припомнят миналата събота и неделя. :)
И така започна моята малка история за голямото ми приключение от последните дни.
Преди около две седмици всичко се заформи ето така:
- Имаме предложение да ходим в Рила или на вила ...
И аз тайно се надявах да отидем на Рила, защото много ми липсва.
Така и стана. :) Дори не можех да го повярвам, докато не я видях с очите си – стройна, горда, някакси извисена над всичко. Ето ме, идвам отново при теб! - казах аз.
Ако не вярвате в мечти, Рила е мястото, където те се сбъдват. Затова я препоръчвам особено на скептиците, които смятат, че чудесата се случват само в приказките и са приоритет на малките деца (не, че аз не съм едно непораснало дете – за справка трябва да знаете, какво работя и уча!).

Хайде, стига толкова за моята и без това безинтересна особа ...
Да говорим по същество:

Кое беше мястото? – Някъде там до реката ...

Кои бяха хората? – Едни неуморни, весели играчи на “Не се сърди, човече.”!

Кое беше подслона? – Палатка, любезно предоставена от щедрите ни домакини.

Какво беше времето? – Най-точното, най-правилното, най-горещото, съвсем по-по-най!

Аз нямам рецепта нито за пълно щастие, нито за пълноценна връзка, нито за вечна любов, а още по-малко за световен мир ..., но имам една кратка такава за по-добър живот и тя включва следните съставки:
гора – 1бр.
река – 1 бр.
палатка – 1 бр.
планина – 1 бр.
приятели – по избор. ;)

Насладете се като консумирате в най-горещото възможно време. :)
Останалото е история, която вие сами може да напишете и споделите с вашите деца след това. Независимо, какво още ще включите и как ще разбъркате съставките съм сигурна, че резултатът готов за дегустация ще бъде вълшебен, някак почти идеален.
Помечтайте го. Пожелайте го. Изживейте го.

Няма коментари:

Публикуване на коментар