събота, 15 юни 2013 г.

Сърцато?

Днес прочетох нещо, което дълбоко ме докосна ...
Хм, и то било написано днес? Какво съвпадение! Или не точно ...
"... Защото, колко са тези души, които ни действат така? ..."
И този въпрос не ми дава мира вече цял ден! А вашите, колко са?
Познавам само няколко такива, но са ми достатъчни и знаят, колко много ги обичам!
"Виждам сърца във всичко ... камъчета, напитки, НАВСЯКЪДЕ!
Една приятелка ме начучи на това.
Но когато го споделя с други те реагират много странно ...
като жената, в чиято напитка видях сърце ..."
Анна Киркова



Крилато ...
15.06.2013 София

Най-хубавото и най-лошото
в живота е безплатно
започва нейде в мен,
завършва нейде в теб ...
и после връща се обратно.
Ще чуеш шепот приглушен,
Ще бъдеш мигом окрилен,
но после пак така повратно
ще бъдеш заземен обратно.
По следата от перцата
с теб ще се намерим ...
Там нейде сред децата, под дъгата,
свойта любов ще им постелим.
Крилете ни ...
подрязани и уморени,
ще им дадем - те нека са засмени!
Пък може с тях и те да полетят,
такъв кураж дано да съберат.

(ДА, най-хубавото в живота е безплатно,
но дали ще остане хубаво зависи само от нас и отношението ни!)
Е, мога да пожелая само повече такива "сърдечни" приятели на моите читатели. :)

Сърцатото,
Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар