събота, 29 юни 2013 г.

Любов с малко "л" ...

"... мъчително е да погледнеш една жена, която си обичал с цялото си сърце дотолкова, че си искал винаги да я гледаш, и изведнъж да разбереш, че ти е все едно, ако не я видиш повече. Трагедията на любовта е в безразличието."
"Човекът, който имаше съвест" - Съмърсет Моъм

Съмърсет Моъм има качеството да влиза по кожата най-незабелязано и да остава. :)
Тази мисъл за любовта ми попадна преди известно време ...
Дали това е да обичаш с малко "л"?



Любов с малко "л" ...
24.06.2013 София

Ти си сам само там -
в душата си със свойте мисли ...
Те бързат да излязат. Знам!
Нали все пак са чисти. :)
И аз ли съм в тях? Не знам. :(
Този отговор така не се изплъзва.
Мойте мисли за него да продам?
Тогава всичко в мене ще замръзва,
при всяка среща с теб
заключена в погледа случаен,
при всяко вписване в мен
говориш на език потаен и незнаен ...
Затова ще те зачеркна! (с Х)
А може ли човек да зачеркнеш?
Към теб ще се протегна! (Виж!)
И вече няма да ме знаеш ...
Ще ти обърна гръб тогава. :)
Ах, колко сладко, неприлично!
И ще потънем двама във забрава
един за друг - поединично.

Не съм много добра по математика,
но кратката версия е може би тази:
(x < y? y > x? x - y = ?)

Нематематичката,
Сиси ©

Няма коментари:

Публикуване на коментар