четвъртък, 30 юни 2011 г.

Лято е ...



Лято е и ме прихвана треската да пътувам! Не че нещо не съм си попътувала тази година, ама пак ми се иска и то много, на повече места, ако е възможно! Уви, има и една по-практична част (като финансите), което прави силното ми желание мисия невъзможна всеки уикенд, но съм била тук и там та реших и вас да посъбудя преди голямата лятна отпуска (не, че не е края на юни, но кой го е грижа?).

Предлагам ви 4 дестинации по Южното Черноморие, които ако все още не сте посетили, задължително трябва да го направите възможно най-скоро:

1. Резово - най-южната точка на България, където се срещаме с Ориента! Е те там ще разберете, каква е разликата между БГ и Турция, ако се вгледате по-внимателно зад граница. Бонус е приятното кръчме, което би приютило всеки заблудил се турист-идиот.


2. Синеморец - там не само е красиво, навсякъде, но е приятно непренаселено и спокойно! Има толкова много за разглеждане, че няма да знаете откъде да започнете: то - корбите-скали, то - косата на Велека, то - Резерват Странджа и тем подобни ми ти работи.


3. Силистар - е няма такъв спокоен плаж! Гледаш, гледаш децата и морето все им е до кръста на тях, на малчовците имам в предвид! Не че аз не съм 1.50 и на мен ми е до колене ама хайде и на други по-важни неща да се спрем. Там също уникална природа!!!


4. Бегликташ - тук, допреди две години все още диво място, се надявам да не се е променило много, защото е прекалено близко до циливилизацията, сиреч Бургас. Та въпреки ходенето гледката си заслужава, защото не съм виждала такива големи камъни другъде! Пък и колко му е да отиде човек за 1 ден. :)


Само да предупредя, че това са места за препоръчване на хора, които ценят спокойствието и красотата и ще запазят тези кътчета такива, каквито са, защото има много, ама много, простотия в тази държава и да му се не види и тя по хората ходи!
МОЛЯ БЪДЕТЕ ВНИМАТЕЛНИ И НЕ ПОДКРЕПЯЙТЕ ТЕЗАТА НА ТЕРИ ПРАТЧЕТ:
"Двуцветко беше турист – първият, видян някога на Диска. Турист, според Ринсуинд, означаваше идиот."
Е, хайде това е от мен и със здраве. Лято е ... умната! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар