петък, 22 юли 2011 г.

Твоите очи ... прозорецът към света.

Едни очи - кадифени, изумрудени, небесно сини, неземно красиви ...
Не обичам много да говоря за любимите си неща, но за това не мога да спра.
Та за твоя личен прозорец към света ми е приказката тук: Обичаш ли ги? Показваш ли ги на всеки? Може ли другите да видят реалността през тях? Едва ли ... поне може да им се радваме. :) Едно от малкото неща в света, на които им е трудно да лъжат!



= Твоите очи =
24.03.2003

Едни очи обичам вечер да сънувам.
Кристални като ясна синева.
Едни очи да видя аз блeнувам.
Красиви като гоблен върху канава.

Едни очи аз вечно ще жадувам
да срещам всеки ден до мен.
Едни очи, срещу които негодувам,
защото ме държат отдавна в плен.

Едни очи, които цяла ме поглъщат.
В тях потъвам като в морска шир.
Едни очи, които ме прегръщат
като топлите води на малък вир.

Едни очи - щом поискат те обсебват.
И лек срещу магията им няма.
Едни очи, които сякаш ти нашепват:
- Кажи, че ни обичаш! Бъди пряма!

S&M ©

А големият поет каза:

ДВЕ ХУБАВИ ОЧИ
Пейо Яворов

Две хубави очи. Душата на дете.
В две хубави очи; - музика - лъчи.
Не искат и не обещават те. . .
Душата ми се моли,
дете, душата ми се моли!

Страсти и неволи
ще хвърлят утре върху тях
булото на срам и грях.
Булото на срам и грях -
не ще го хвърлят върху тях
страсти и неволи.

Душата ми се моли,
дете, душата ми се моли. . .
Не искат и не обещават те! -
Две хубави очи. Музика, лъчи
в две хубави очи. Душата на дете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар