сряда, 13 юли 2011 г.

Supa Star е тук ... . :)

Какво предполагате има в заведение, което се казва по този начин? Ми, нямате никаква представа всъщност! Е, името малко помага, но съвсем малко! Трябва да благодаря специално, че ми помогнаха да открия мястото, където да има топла храна, каквато обичам и хубави хора, които да ме обслужат с усмивка.

Имала съм много възможности да прекарам обедната си почивка другъде, но не ми се е искало. Ще се запитате, какво ме връща там отново и отново? Истинското цвете на всяка маса, белотата на стените, цветността на всички мебели и какво ли още не. :) Не на последно място хубавата храна, която винаги ям с удоволствие!

Едно от нещата, които за мен лично са критерии за всеки ресторант (дори и за бързо хранене!) са тоалетните ... да WCто е много показателно за отношението към клиента. Тук, освен че има прекрасно огледало в предверието, винаги е чисто и има хартия за ръцете вместо досадните автомати за изсушаване на ръцете/кожата.

ХАПВАНЕТО ТУК ВИ ГАРАНТИРАМ, ЧЕ ЩЕ Е НАСЛАДА И ЗА ОЧИТЕ! :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар